upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Metro
Naslouchejte svému Metru

Naslouchejte svému Metru
Klient Mafra
Značka Metro
Obor Média, vydavatelství, marketing

Deník Metro novou kampaní navazuje na svou dlouhodobou ekologickou iniciativu Go green with Metro. Cílem kampaně je podpořit sdílení novin mezi čtenáři. Naslouchejte svému Metru je motto aktuální kampaně, která nabádá čtenáře, aby Metro po přečtení předali do dalších rukou (spolucestujícím, kolegům či blízkým), nebo ho vrátili zpět do distribučního stojanu. Tentokrát čtenáře přesvědčuje o recyklaci novin samotný výtisk deníku Metro, který je personifikován a cílí na jednotlivé čtenářské skupiny. V kampani se tak objeví například Skejťák, Manažer či Blondýna. Kampaň v deníku samotném doplní outdoorové plochy v pražském metru a bannerová kampaň na internetu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy