Vlastní tvorba
Metro
Sdílej radost
- Televize
- 1156
Klient | Mafra |
---|---|
Značka | Metro |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Deník Metro vydavatelství Mafra spustil v Praze a v krajských městech svou novou image kampaň Sdílej radost. Kampaň má upozornit čtenáře, aby po přečtení svůj výtisk deníku Metro nevyhazovali do koše, ale předali dál. V deníku Metro vycházejí i plánky na složení origami z novin. První bylo papírové srdce, teď jsou to lodičky a vlaštovky. „Myšlenku projektu přinesli sami čtenáři. Rozhodli jsme se tedy ztvárnit využití Metra právě prostřednictvím origami. Čtenáři už nám začali posílat do redakce fotky svých skládanek. Všechny fotografie budou postupně zveřejněny na facebookovém profilu deníku a naváže na ně kampaň v sociálních sítích,“ tvrdí Jakub Strýček, ředitel marketingu mediální skupiny Mafra.
Nejlepší origami se dostala na billboardy. Kampaň má regionální kreativu, kdy je skládanka z různých měst zachycena přímo s pozadím daného města. Všechny plánky jsou na novém webu projektu. Akci podporují i celostátní rádiové spoty a image inzerce v tištených médiích vydavatelství. Na projekt navazuje televizní image spot pro TV Óčko, který běží i na YouTube a na Facebooku.
S námětem na papírové skládanky ve stylu origami přišel Martin Pokorný z Brna. Kreativu a produkci kampaně zajistilo marketingové oddělení mediální skupiny Mafra in-house. Televizní spot vznikl ve spolupráci se studiem Marecam. První vlna kampaně poběží do konce července. Přes léto na ni navážou další aktivity na podporu sdílení výtisků. Na podzim chce vydavatelství pokračovat druhou vlnou.
Komentáře