Vlastní tvorba
Metro
Udělejte svému Metru radost
- Venkovní
- 1225
Klient | MAFRA |
---|---|
Značka | Metro |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Zdarma rozdávaný deník Metro mediální skupiny Mafra odstartoval kampaň na podporu sdílení novin mezi čtenáři. Navazuje tak na svou dlouhodobou ekologickou iniciativu Go green with Metro. Motto „udělejte svému Metru radost“ nabádá čtenáře, aby deník po přečtení předali do dalších rukou - spolucestujícím, kolegům či blízkým - nebo ho vrátili zpět do distribučního stojanu.
Vedle komunikace v samotném deníku probíhá kampaň v rámci outdoorových ploch v pražském metru a podpořena je i imageovou rozhlasovou kampaní a sponzoringem vybraných televizních pořadů (Česká televize, Prima).
Kampaň bude doplňovat také promoakce v pražském metru. Po dvacet pracovních dnů bude na nejfrekventovanějších stanicích operovat „recyklační hlídka“ deníku Metro. Ta bude čokoládovou mincí odměňovat všechny čtenáře, kteří vrátí deník zpět do distribučního stojanu a dají tak šanci počíst si i dalším cestujícím.
Komentáře