Programmatic Media
Metropole Zličín
Hoď se do gala
- Event
- 4195
Klient | Metropole Zličín |
---|---|
Značka | Metropole Zličín |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Novou tváří pražského Nákupního centra Metropole Zličín se stala modelka Andrea Verešová. Jejím úkolem je přitáhnout návštěvníky k soutěži Hoď se do gala. Kreativní zpracování soutěže a vizuály pro doprovodnou kampaň zajistila agentura Programmatic Media.
Do soutěže se může zapojit každý, kdo nahraje na microsite Hoď se do gala fotografii v outfitu, ve kterém se cítí nejlépe. Čím stylovější fotografie, tím větší šance na postup. Zatímco základní kolo soutěže končí 24. června, finále proběhne 29. června přímo v Metropoli Zličín, kde budou mít dva finalisté přesně třicet minut na to, aby se v tamních obchodech oblékli co nejefektivněji dle tématu, které se dozví těsně před začátkem. Pro vítěze jsou podle zástupců Metropole Zličín přichystány dárkové certifikáty v celkové hodnotě 30.000 Kč, druhý si odnese dárkové poukazy v hodnotě 3.000 Kč.
Na projektuse podílí také trio bloggerek 3v1 (Nikol Štíbrová, Martina Pártlová a Veronika Arichteva), které k němu natočilo propagační video.
Komentáře