upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Programmatic Media

Metropole Zličín
Hoď se do gala

Klient Metropole Zličín
Značka Metropole Zličín
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Novou tváří pražského Nákupního centra Metropole Zličín se stala modelka Andrea Verešová. Jejím úkolem je přitáhnout návštěvníky k soutěži Hoď se do gala. Kreativní zpracování soutěže a vizuály pro doprovodnou kampaň zajistila agentura Programmatic Media.

Do soutěže se může zapojit každý, kdo nahraje na microsite Hoď se do gala fotografii v outfitu, ve kterém se cítí nejlépe. Čím stylovější fotografie, tím větší šance na postup. Zatímco základní kolo soutěže končí 24. června, finále proběhne 29. června přímo v Metropoli Zličín, kde budou mít dva finalisté přesně třicet minut na to, aby se v tamních obchodech oblékli co nejefektivněji dle tématu, které se dozví těsně před začátkem. Pro vítěze jsou podle zástupců Metropole Zličín přichystány dárkové certifikáty v celkové hodnotě 30.000 Kč, druhý si odnese dárkové poukazy v hodnotě 3.000 Kč.

Na projektuse podílí také trio bloggerek 3v1 (Nikol Štíbrová, Martina Pártlová a Veronika Arichteva), které k němu natočilo propagační video.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy