upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC Grey

Metropolitní univerzita Praha
Buďte

Buďte
Klient Metropolitní univerzita Praha
Značka Metropolitní univerzita Praha
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Metropolitní univerzita Praha cílí novou kampaní od agentury WMC Grey na mladé lidi, takzvané milleniály. Celkem deset klíčových vizuálů propaguje jednotlivé studijní obory univerzity. Přesvědčují, že univerzita studenty podpoří v jejich talentu a udělá z něj benefit, který uplatní v praxi. Kampaň cílí na studenty středních škol i další zájemce o studium. Poběží ve třech fázích - v únoru, v červenci a v září. Využije venkovní formáty včetně citylightů, rámečky v metru, na středních školách a dopravních inspektorátech, objeví se i v tisku, v rádiu a online.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy