upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ariston PR

Mezinárodní den lymfomu
Nikdy to nevzdávej!

Nikdy to nevzdávej!
Klient Lymfom Help
Značka Mezinárodní den lymfomu
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Pět food bloggerů a 23 pražských kaváren spolupracuje na osvětové kampani, která upozorňuje na 15. září coby Mezinárodní den lymfomu. Kampaň spouští pacientské sdružení Lymfom Help.

Její podstata spočívá v tom, že si zákazníci v kavárnách budou moci zakoupit cupcake v barvách kampaně a případně i nasdílet jeho fotografie na svých sociálních sítích s označením #DenLymfomu. Do kampaně se zapojily například kavárny sítě Mamacoffee, AnonymouS Coffee, Kafe Karlín, I Need Coffee!, ye’s kafe | studio, coffee room., Al Cafetero, Cukrárna Alchymista a další. AnonymouS Bar bude svým návštěvníkům 15. září podávat speciální koktejl B-Medicine, který byl vytvořen přímo pro Mezinárodní den lymfomu 2015. 

Pět food blogů (konkrétně jde o Kitchen and the City Petry Davidové, Kublanka "manželů Kuby a Blanky", Tvaroh a povidla Šárky Hubáčkové, Vařeniště Martiny Lancingerové a Popečeníčko Jany Chotové) vydá současně recept v barvách kampaně a vyzve své čtenáře ke sdílení informací, opět pod tímtéž označením. 

Tvářemi kampaně se stali čtyři pacienti, kteří zdárně absolvovali léčbu maligního lymfomu, potažmo chronické lymfatické leukémie, která má stejné příznaky a podobným způsobem se i léčí. Každý z nich přidal k hlavnímu mottu kampaně ještě svůj osobní vzkaz. Cílem kampaně je především rozšíření informace o tomto onemocnění mezi širokou veřejnost, a to zejména proto, že příznaky této hematoonkologické diagnózy jsou v prvním stadiu snadno zaměnitelné s jinými onemocněními. "Stejně jako u ostatních onkologických diagnóz i zde platí, že čím dřív člověk podstoupí nezbytná vyšetření, tím větší má šanci na uzdravení, což u některých druhů lymfomů činí až 90 %," uvádí sdružení.

Kampaň, kterou připravila agentura Ariston PR, bude kromě partnerských kaváren probíhat i pomocí digitálních citylightů umístěných v nákupních centrech v Praze a online komunikace na Facebooku, jejíž součástí bude i video, na kterém pacienti poodhalí průběh onemocnění a vyzvou veřejnost k nepodceňování příznaků maligního lymfomu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy