upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Milka
Milka Bubbly / Michael Bublé

Milka Bubbly / Michael Bublé
Klient Mondelez Czech Republic
Značka Milka
Obor Potraviny

Milka se rozhodla podpořit novou čokoládu Milka Bubbly sérií netradičních mini akcí nazvaných Milka Bubbly Dny, které se odehrají napříč celou Českou republikou. Vše odstartovalo samplingem před pražským koncertem swingového zpěváka Michaela Bublého a bude pokračovat spoluprácí s bublinářem a českým rekordmanem Matějem Kodešem.

Marketingový tým kromě televizní reklamy a kontinuální komunikace na Facebooku vsadil na propagaci formou netradičních mini akcí, které probíhají od ledna a budou pokračovat až do začátku března napříč Českou republikou. Spojujícím článkem všech eventů je heslo „Milka Bubbly, úsměv v každé čokobublince.“ Milka již stihla rozdávat úsměvy návštěvníkům koncertu Michaela Bublého v pražské O2 aréně v lednu a dostala se až k samotnému zpěvákovi, kterému věnovala speciální edici těchto čokolád s jeho jménem.

Dny Milka Bubbly se od 17. února přesunou do pražského obchodního centra Arkády Pankrác, kde se kromě samplingu uskuteční profesionální bublinová show v podání rekordmana Matěje Kodeše (člena IAPBA – International Asociation of Professional Bubble Artists a držitele několika světových rekordů). Do show se budou moci zapojit i návštěvníci obchodního centra – vyzkouší si foukání bublin z ruky, jak dát bublinu do bubliny nebo se dozví, jak si namíchat funkční domácí bublifuk.

Paralelně s těmito aktivitami budou probíhat samplingové akce na českých kluzištích, kde budou hostesky ve speciálních kostýmech rozdávat čokoládové úsměvy všem bruslařům.

V rámci Dní Milka Bubbly se Matěj Kodeš pokusí 1. března v Praze pomocí sofistikované konstrukce překonat rekord v největším počtu lidí v jedné bublině. Dosavadní světový rekord je 181 lidí, Kodeš chce překonat hranici dvou set lidí. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy