upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Konektor, Konektor Social, PR.Konektor

Milka Chips Ahoy!
Dvojnásobně neodolatelní

Dvojnásobně neodolatelní
Klient Mondelez Czech Republic
Mediální agentura Carat
Značka Milka Chips Ahoy!
Obor Potraviny

Mondelez Czech Republic spustila kampaň, která na český a slovenský trh uvádí cukrovinky Milka Chips Ahoy! Kampaň s názvem Dvojnásobně neodolatelní odstartovala 27. července, a poběží až do konce srpna 2015 v Česku i na Slovensku. Připravily ji agentury Konektor, PR.Konektor a Konektor Social.

Cukrovinka Milka Chips Ahoy! vznikla spojením alpské čokolády Milka se značkou amerických cookies Chips Ahoy! Kampaň spojuje tento produkt s motivem kamarádství. „Spojením čokolády Milka a sušenky Chips Ahoy! vzniklo přátelství. A o tom - kdy dva lidé bez sebe prakticky nemohou existovat, zato spolu jsou dvojnásobně neodolatelní - bude i naše komunikace. Vybralo se proto několik dvojic, jejichž přátelství je nedílnou součástí jejich života i kariéry,“ tvrdí Veronika Nosková, brand manažerka značky Milka.

První část kampaně využívá PR a digitální média. „V rámci PR aktivit budeme pracovat s opinion leadery, tedy dvojicemi, které představují opravdové přátelství. Jako příklad lze uvést profesionální závodníky rallye, skupinu Calm Season či duo vzdušných akrobatek TeTy. V Čechách jsme navázali spolupráci s online divizí televize Prima a na Slovensku s mediálním domem Ringier. Kromě těchto médií budeme cílit především na lifestyly,“ říká k PR komunikaci Michaela Králová, PR konzultantka agentury PR.Konektor.

V oblasti digitálu vznikla speciální microsite a aplikace se zábavnými otázkami testujícími hloubku přátelství. "Do kampaně zapojíme také youtubery,“ přibližuje digitální část kampaně Rudolf Kvíz, account director agentury Konektor Social.

Druhá část komunikace odstartuje 10. srpna, a to ve formě televizních spotů a bannerové reklamy na internetu. Nákup mediálního prostoru zajistila mediální agentura Carat a o kreativitu bannerů se starala reklamní agentura Konektor. Celá kampaň poběží až do 24. srpna letošního roku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy