Konektor, Konektor Social, PR.Konektor
Milka Chips Ahoy!
Dvojnásobně neodolatelní
- Online
- 3542
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Carat |
Značka | Milka Chips Ahoy! |
Obor | Potraviny |
Mondelez Czech Republic spustila kampaň, která na český a slovenský trh uvádí cukrovinky Milka Chips Ahoy! Kampaň s názvem Dvojnásobně neodolatelní odstartovala 27. července, a poběží až do konce srpna 2015 v Česku i na Slovensku. Připravily ji agentury Konektor, PR.Konektor a Konektor Social.
Cukrovinka Milka Chips Ahoy! vznikla spojením alpské čokolády Milka se značkou amerických cookies Chips Ahoy! Kampaň spojuje tento produkt s motivem kamarádství. „Spojením čokolády Milka a sušenky Chips Ahoy! vzniklo přátelství. A o tom - kdy dva lidé bez sebe prakticky nemohou existovat, zato spolu jsou dvojnásobně neodolatelní - bude i naše komunikace. Vybralo se proto několik dvojic, jejichž přátelství je nedílnou součástí jejich života i kariéry,“ tvrdí Veronika Nosková, brand manažerka značky Milka.
První část kampaně využívá PR a digitální média. „V rámci PR aktivit budeme pracovat s opinion leadery, tedy dvojicemi, které představují opravdové přátelství. Jako příklad lze uvést profesionální závodníky rallye, skupinu Calm Season či duo vzdušných akrobatek TeTy. V Čechách jsme navázali spolupráci s online divizí televize Prima a na Slovensku s mediálním domem Ringier. Kromě těchto médií budeme cílit především na lifestyly,“ říká k PR komunikaci Michaela Králová, PR konzultantka agentury PR.Konektor.
V oblasti digitálu vznikla speciální microsite a aplikace se zábavnými otázkami testujícími hloubku přátelství. "Do kampaně zapojíme také youtubery,“ přibližuje digitální část kampaně Rudolf Kvíz, account director agentury Konektor Social.
Druhá část komunikace odstartuje 10. srpna, a to ve formě televizních spotů a bannerové reklamy na internetu. Nákup mediálního prostoru zajistila mediální agentura Carat a o kreativitu bannerů se starala reklamní agentura Konektor. Celá kampaň poběží až do 24. srpna letošního roku.
Komentáře