PR.Konektor, VCCP
Milka
Den maminek / Bára Votíková
- In-store
- 1290
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Značka | Milka |
Obor | Potraviny |
Produkce | Flux Films |
V souvislosti se Dnem matek, který každoročně připadá na druhou neděli v květnu, připravila značka Milka z portfolia výrobce cukrovinek Mondelez novou edici čokoládových pralinek a kampaň, ve které pozměnila název svátku na Den maminek. Na bonboniérách je nově uvedena Maminka nebo formulace Thank you mamka. „Nejde jenom o strategii značky, pravda je, že oslovení ‚matka‘ u nás prostě v pozitivním slova smyslu úplně dobře nefunguje. Máme přece mámy, maminky, mamičky i maminečky, a láskyplnější oslovení používáme daleko přirozeněji,“ míní Dominika Bardiovská, manažerka značky Milka.
Značka v kampani využívá video na YouTube, v němž si zahrála Bára Votíková, česká fotbalová brankářka, reprezentantka klubu SK Slavia Praha a také známá youtuberka. Influencerů značka využívá i na Instagramu a pracuje i s instore komunikací. V prodejnách Albert dostanou zákazníci 14. května k nákupu limitované edice bonboniéry jako dárek malou kytici růží.
Kampaň je součástí celkové komunikační strategie značky vedené sloganem Jemnost najdeš uvnitř. Zároveň odpovídá stávajícímu zaměření na uvádění speciálních edicí souvisejících s aktuálními kalendářními událostmi. Za hlavní myšlenkou stojí agentura VCCP, kompletní exekuci zajistil PR.Konektor ve spolupráci s Flux Films.
Komentáře