Konektor Social, PR.Konektor, TL5 Digital
Milka
Díky za Vánoce
- Online
- 5449
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Carat |
Značka | Milka |
Obor | Potraviny |
Web | http://www.troufnisinajemnost.cz |
Výrobce čokolád a cukrovinek Mondelez Czech Republic odstartoval ve spolupráci s agenturami PR.Konektor, Konektor Social, Carat a TL5 Digital vánoční komunikační kampaň čokolády Milka Díky za Vánoce. Podle zástupců značky Milka děkuje lidem, kteří se starají o hladký průběh svátků tím, že obětují svůj čas práci. Vyzývá tak Čechy, aby jejich práci ocenili.
Na microsite Troufni si na jemnost představuje příběh kurýra, doktorky, hasiče, číšnice a hlasatelky rozhlasu. Veřejnost se zde pomocí aplikace může následně zapojit do hlasování o to, které zaměstnání si zaslouží největší projev vděčnosti. Využití ambasadorů a jejich autentických příběhů se podle Michaely Králové z PR.Konektoru prověřilo už na předešlých projektech pro Milku. PR.Konektor vánoční kampaň lokalizoval pouze pro Česko . „Naše regionální kampaň s názvem Vánoční Express je spuštěna v rámci zemí Evropy s cílem lidem umožnit popřát na svátky svým blízkým. Uživatelé si mohou pomocí webové aplikace posílat Milka vánoční přání a sledovat jeho cestu animovaným pohádkovým světem,“ tvrdí Markéta Kristlová, senior brand manažerka značky Milka pro Česko a Slovensko.
V instoru je do vyprodání zásob k dispozici hrneček Milka s fixem na psaní vánočních vzkazů. Hrneček kupující získá při nákupu výrobků značky Milka nad 139 Kč.
Komentáře