upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Konektor Social, PR.Konektor, The Hive, TL5 Digital, Wieden + Kennedy

Milka
Jemnost najdeš uvnitř

Klient Mondelez International
Značka Milka
Obor Potraviny
Web https://jemnostnajdesuvnitr.cz/

Výrobce čokolád a cukrovinek Mondelez International spouští novou globální kampaň značky čokolády Milka, tentokrát se sloganem Jemnost najdeš uvnitř. Ten má zvýraznit skutečnost, že jemnost se skrývá uvnitř každého člověka a i v samotném produktu. Nový slogan firma představila spolu se dvěma novými televizními spoty z dílny agentury Wieden + Kennedy Amsterdam, která je zodpovědná za celou kreativní strategii značky.

Součástí kampaně jsou ale také lokální aktivity v digitálu, v PR a v sociálních médiích. Spotřebitelé by měli prostřednictvím aplikace poskytované značkou sdílet ta svá videa a fotografie, ve kterých "ukazují svoji jemnou stránku". Tyto příběhy, do jejichž komunikace se zapojili i známé tváře jako Ondřej Sokol (na snímku), Leoš Mareš Celeste Buckingham, bude značka sdílet na Facebooku, na Instagramu a nově i na Snapchatu. Všechny jsou od 18. dubna dostupné také na speciální microsite

"Za ambasadory jsme si vybrali osobnosti, které mají k brandu pozitivní vztah, pozitivně reagují na digitální obsah a častokrát ho i sami vytvářejí. Zmiňované celebrity jsme zapojili do přípravy videí, které se objeví na sociálních kanálech Milky. V minulosti s Milkou spolupracoval podobným způsobem například Leoš Mareš na valentýnské kampani," uvedla pro Médiář PR konzultantka PR.Konektoru Markéta Faltysová.

Aktivaci nového claimu dále podpoří Milka v Česku prostřednictvím soutěže Šéfík internetu, která je zaměřená na novodobý fenomén českého youtuberství. V médiích se tak objeví rozhovory se známými osobnostmi českého YouTube.

Během letních měsíců se má na Vltavě a Labi objevit originální fialová Milka loď, ve které se návštěvníci budou moci projet a ochutnat čokoládovo-mléčný koktejl Milka Oreo s tím, že cílem je opět to, aby tyto zážitky sdíleli přes Facebook.

Českou část kampaně připravily agentury PR.Konektor, Konektor Social, The Hive a TL5 Digital.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy