Dark Side, PR.Konektor
Milka
Kouzlo Vánoc každý den
- Event
- 3600
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Carat |
Značka | Milka |
Obor | Potraviny |
Vánoční kampaň čokolády Milka, spadající do portfolia společnosti Mondelez Czech Republic, nese po roce znovu titul Kouzlo Vánoc každý den. V Praze a Bratislavě se objeví velký adventní kalendář, který hraje v letošní kampani stěžejní roli. Kampaň cílí na všechny, kteří slaví Vánoce. Tato široká cílová skupina prostupuje napříč generacemi, proto běží v onlinu i offlinu, aktivace probíhá prostřednictvím eventů.
PR komunikace kampaně v online médiích je postavena na konceptu vánočních DIY videí. Diváci v nich najdou jednoduché návody, jak vyrobit adventní věnce, recepty na cukroví či tipy na originální balení dárků. Autorkou videí je v Česku vlogerka Mámou s přehledem, na Slovensku pak blogerka Fresshion. Obě influencerky videa podpoří během adventu i na svých digitálních kanálech. I letos využije značka animované spoty reprezentující vybrané předvánoční zvyky a čas strávený s nejbližšími. Ty nazpívali Kamil Střihavka a Mária Čírová. Všechny písničky jsou k dispozici na YouTube kanále Milky.
V rámci eventů se Praze a Bratislavě objeví na tři týdny instalace Milka adventních kalendářů. Na místech vznikne Milka vánoční městečko, kde mohou návštěvníci ochutnat čokoládové salonky nebo se ve vybraných dnech vyfotit ve fotokoutku a zapojit se tak do soutěže. Pro nejmenší je připravený dětský koutek. "Novinkou letošního roku je také balení dárků, které zájemcům hostesky zdarma zabalí do našich Milka balících papírů. Eventy budou probíhat od 2. do 22. prosince u pražského OC Černý most a bratislavského obchodního centra Eurovea," doplnila Dominika Simoňaková, brand manager Milka.
PR komunikaci, produkci eventů a spolupráci s influencery zajišťuje agentura PR.Konektor. Digitální část kampaně má na starosti Dark Side, nákup médií je v režii agentury Carat.
Komentáře