upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Peppermint Digital

Milka
Milka Messenger Bot

Milka Messenger Bot
Klient Mondelēz International
Mediální agentura Carat
Značka Milka
Obor Potraviny

Značka čokolády Milka připravila pro své zákazníky spotřebitelskou soutěž, při které využívá možnosti registrace prostřednictvím aplikace Facebook Messenger. Uživatelům stačí koupit jakýkoliv produkt Milka, vyfotit na mobil účtenku a nahrát ji do soukromé zprávy, tedy přes Messenger Facebook u profilu Milka. Ohledně postupu v průběhu registrace je přitom přímo naviguje automatizovaný Messenger Bot. Do soutěže, která poběží do 13. března, je možné se registrovat i prostřednictvím webových stránek značky Milka. Každý den je počítačovým algoritmem náhodně vybráno 333 vítězů brandovaných termosek Milka.

"Použití Messengeru vidíme jako uživatelsky komfortnější než prostřednictvím webové stránky, byť i tu nadále využíváme. Zapojení těchto aplikací je v komunikaci se spotřebiteli nové, ale už teď se ukazuje, že plně funkční. Zhruba čtvrtina z celkového množství registrovaných soutěžních účtenek je získaná právě přes Facebook Messengera," uvedla manažerka značky Milka Kristina Mikulová.  

Přípravu a realizaci celé kampaně měla na starost agentura Peppermint digital. Stojí za kreativním konceptem i tvorbou vizuálů do všech komunikačních formátů a kanálů. Kromě Česka a Slovenska ji zajišťuje ještě pro Polsko. Idea kampaně je rozpracována v materiálech v místě prodeje, social media kanálech a také zapojuje influencery. Nákup médií zajišťuje Carat.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy