Peppermint Digital
Milka
Milka Messenger Bot
- Online
- 807
Klient | Mondelēz International |
---|---|
Mediální agentura | Carat |
Značka | Milka |
Obor | Potraviny |
Značka čokolády Milka připravila pro své zákazníky spotřebitelskou soutěž, při které využívá možnosti registrace prostřednictvím aplikace Facebook Messenger. Uživatelům stačí koupit jakýkoliv produkt Milka, vyfotit na mobil účtenku a nahrát ji do soukromé zprávy, tedy přes Messenger Facebook u profilu Milka. Ohledně postupu v průběhu registrace je přitom přímo naviguje automatizovaný Messenger Bot. Do soutěže, která poběží do 13. března, je možné se registrovat i prostřednictvím webových stránek značky Milka. Každý den je počítačovým algoritmem náhodně vybráno 333 vítězů brandovaných termosek Milka.
"Použití Messengeru vidíme jako uživatelsky komfortnější než prostřednictvím webové stránky, byť i tu nadále využíváme. Zapojení těchto aplikací je v komunikaci se spotřebiteli nové, ale už teď se ukazuje, že plně funkční. Zhruba čtvrtina z celkového množství registrovaných soutěžních účtenek je získaná právě přes Facebook Messengera," uvedla manažerka značky Milka Kristina Mikulová.
Přípravu a realizaci celé kampaně měla na starost agentura Peppermint digital. Stojí za kreativním konceptem i tvorbou vizuálů do všech komunikačních formátů a kanálů. Kromě Česka a Slovenska ji zajišťuje ještě pro Polsko. Idea kampaně je rozpracována v materiálech v místě prodeje, social media kanálech a také zapojuje influencery. Nákup médií zajišťuje Carat.
Komentáře