upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

PR.Konektor, The Hive

Milka, Oreo, Brumík, Halls
I školu můžeš lajkovat / Jirka Král

I školu můžeš lajkovat / Jirka Král
Klient Mondelez Czech Republic
Značka Milka, Oreo, Brumík, Halls
Obor Potraviny

Na období návratu do školy připravuje Mondelez prodejní aktivaci v obchodech. Své klíčové značky Milka, Oreo, Brumík a Halls z kategorie čokolád, sušenek a bonbónů bude podporovat ve společné kampani. Viditelné vystavení v obchodech včetně letákové podpory zároveň propojí s doplňkovou kampaní připravovanou v online prostoru a na sociálních sítích ve spolupráci s youtuberem Jirkou Králem. Speciální číslo jeho komiksového časopisu nazvaného „Jirka“ bude v srpnu a září ve vybraných prodejnách distribuováno zdarma za nákup vybraných produktů v celkové výši 99 Kč.

"Období před zahájením školního roku je z hlediska nákupního chování velmi silné, nerostou přitom ale jenom prodeje školních potřeb, týká se to i jiných kategorií a mezi nimi i svačin do školy," uvedla Kristýna Vlasáková, specialistka Mondelez pro instore aktivační kampaně. "Těmi se rodiče podle našich zkušeností předzásobují na delší nadcházející období. Konec srpna a začátek září je tak pro naše kategorie jen o něco méně slabší než Vánoce, v letošním roce přitom počítáme s většími útratami vzhledem k tomu, že ekonomice se daří. Jednotná kampaň spojující a podporující průřezově naše vybrané brandy, se nám již v minulosti osvědčila a chceme na ni tak nyní navázat," doplnila Kristýna Vlasáková.

V rámci kampaně a podpory speciální edice vlastního časopisu se zábavnými úkoly realizuje youtuber Jirka Král pro své fanoušky a děti dvě autogramiády. "Jde o vůbec první kampaň, kterou jsme realizovali s naším komiksem, který už přes rok vydáváme. Udělat jeho speciální číslo jako dárek nám přišlo jako fajn nápad," doplňuje youtuber. První podpisová akce se uskuteční ve čtvrtek 29. srpna ve 14 hodin ve studiu Zetko v obchodním domě Kotva, druhá v pátek 1. 9. od 15 hodin před pokladní zónou obchodu Albert v Praze 4 na Pankráci.

Kreativní koncept instore kampaně připravila agentura PR.Konektor, komunikaci na sociálních sítích včetně spolupráce s youtubery připravuje influencerská agentura The Hive. Obdobná aktivace proběhne i na slovenském trhu. Její hlavní tváří bude místní youtuber Expl0ited, který navrhnul vlastní design poznámkového školního bloku s rozvrhem.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy