PR.Konektor, The Hive
Milka
Přidej se k nám / Leoš Mareš, Kovy, HouseBox
- Online
- 1831
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Značka | Milka |
Obor | Potraviny |
Značka Milka připravila novou kampaň na podporu image i prodeje nových tyčinek. Ve vizuálech i televizních spotech, které jsou v klíčových komunikačních kanálech nasazeny od července do konce letní sezóny, jsou tyčinky prezentovány třemi animovanými zvířaty.
Stejně jako v uplynulých kampaních, i do této zapojila Milka známé české youtubery, kteří v rámci výzvy Přidej se k nám publikovali několik videí. Mezinárodní reklamu připravila agentura VLM, lokální exekuci a zapojení youtuberů v Česku a na Slovensku řídí agentury PR.Konektor a The Hive.
"Základní formáty kampaně včetně vizuálů jsou většinou dané v celém regionu. Zapojení youtuberů stejně jako různých sociálních sítí do kampaní nám umožňuje vše vhodnou formou lokalizovat a upravit pro místní trh," uvedl Artem Mazur, manažer značky Milka. V Česku jsou do kampaně zapojení Kovy a HouseBox, na Slovensku LucyPug. Každý si vybral jednu tyčinku a otestoval její vlastnosti ve svých challengích. Například u produktu Milka Tender absolvoval HouseBox řadu skoků z několikametrové výšky do nejrůznějších materiálů, aby podle vzoru tyčinky zjistil, který je ten nejnadýchanější.
Stejně jako v uplynulých kampaních, i tentokrát zapojuje Milka také moderátora Leoše Mareše. Ten výzvu jako myšlenku kampaně komentuje na svých sociálních sítích. V českých kinech Cinestar a sítích rychlého občerstvení McDonald´s zároveň probíhá sampling Milka tyčinek. V Čechách i na Slovensku se mohou zájemci zapojit také do instagramové soutěže ve spolupráci se streetwear shopy.
Komentáře