Konektor, Konektor Social, TL5 Digital
Milka
Řekni to po svém
- Televize
- 7969
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Carat |
Značka | Milka |
Obor | Potraviny |
Web | http://www.reknitoposvem.cz |
Výrobce čokolády Milka uvádí před únorovým Svátkem zamilovaných kampaň na podporu čokoládových pralinek. Míří na skupinu lidí od 18 do 25 let. Kampaň startuje v pondělí 26. ledna spuštěním speciální microsite v české i slovenské verzi. Na ni Milka přibližuje příběhy šesti českých párů, které mají specifické zájmy a skrze ně si vyznávají lásku. Hokejista Marián Gáborík a zpěvák Robo Papp jsou tvářemi kampaně na Slovensku. Na webu a také v aplikaci na Facebooku bude možné vytvořit a poslat vlastní vzkaz.
Na venkovních nosičích ve velkých českých a slovenských městech (v Praze navíc i v metru) bude kolovat 15 různých kreativ kampaně, umístěných na základě GPS souřadnic, aby sdělení bylo co nejrelevantnější pro kolemjdoucí (v obchodních centrech, u parku, u zimního stadionu a podobně).
Na kampani společně pracují agentury TL5 Digital a PR.Konektor. TL5 Digital vytvořil kreativní koncept Řekni to po svém, který bude silně vidět na venkovních nosičích - kompletní ukázky kreativy pro citylighty viz níže - a online aktivace (zmíněná aplikace, s bannerovou podporou). PR.Konektor zajišťuje kompletní PR servis a integraci online a offline komunikačních nástrojů, Konektor Social pracuje s opinion leadery, vytvořil microsite a má na starosti management obsahu.
Výsledky po měsíci od startu kampaně
- Testu Jak bys to řekl/a po svém se zúčastnilo 38.000 uživatelů a v aplikaci Pošli srdce uživatelé vytvořili 131.682 srdíček.
- Během prvních tří týdnů se na českou verzi microsite podívalo přes 290.000 unikátních uživatelů a slovenskou stránku navštívilo více než 140.000 lidí. Videa měla reach přes 450.000 zhlédnutí bez inzertní podpory.
- Milka touto kampaní také zahájila svou aktivitu na Instagramu.
- Projekt představila formou free PR oborová, lifestylová, zpravodajská, ekonomická i marketingová média ve více než 110 článcích, součástí mediálních výstupů byly i vstupy v televizních pořadech. Fialové pralinky ve tvaru srdce se tak ukázaly například i v Dobrém ránu České televize den před svátkem sv. Valentýna. Kumulovaná celková čtenost výstupů přesáhla hranici 25 milionů.
- Outdoorová část zahrnula 22 měst po celé České republice i na Slovensku a také silná online podpora. S 15 různými motivy srdcí se mohlo setkat více než 5,6 milionu lidí formou online, CLV nebo reklamy v pražském metru.
- „Přesná čísla prodeje produktu I Love Milka ještě k dispozici nemáme, nicméně jsme zaznamenali mírný nárůst dodávek ve srovnání s loňským Valentýnem,“ uvedla firma.
Komentáře