upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

TL5 Digital

Milka
Vyznejte svou lásku s Milkou

Vyznejte svou lásku s Milkou
Klient Mondelez
Mediální agentura Carat Czech Republic
Značka Milka
Obor Potraviny

Výrobce cukrovinek a pochutin Mondelez spustil tradiční valentýnskou kampaň značky čokolády Milka Řekni to po svém. Kampaň je poprvé realizována pro celý region střední Evropy a bude nasazena v devíti zemích. Kreativní koncept pro Německo, Rakousko, Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko a pobaltské země připravila pražská agentura TL5 Digital. Na komunikačních aktivitách spolupracují také PR.Konektor a Konektor Social.

Hlavním motivem jsou tentokrát takzvané zámky lásky, použité jak na out-of-hme plochách, tak i v online prostředí a PR. "Zámek jsme zvolili proto, že jde o symbol, který lidé používají pro vyjádřejí lásky přirozeně sami od sebe. Loni navíc dobře fungoval v Německu a nová kampaň tento prvek kombinuje s loňskou aktivací v Česku," tvrdí Artem Mazur, junior brand manažer Milky. 

"Při tvorbě konceptu jsme rozpracovali insight, který stál už za loňskou kampaní," potvrzuje Tomáš Votruba z TL5. "Potvrdilo se nám, že lidé chtějí lásku vyznávat, ale tak, jak je jim vlastní. I letos jim to umožníme, avšak oproti loňsku na jiné úrovni. Loni využilo aplikaci 140.000 lidí, proto jsme ji letos inovovali a jdeme do toho znovu.“

PR servis má na starost PR.Konektor, na integraci online a offline komunikačních nástrojů, včetně využití youtuberů, bude spolupracovat i agentura Konektor Social. „Prostřednictvím youtuberů oslovujeme mladší cílovou skupinu od 18 do 25 let, která si valentýnský svátek oblíbila nejvíc,“ prohlašuje Martina Brennová z Konektor Social. Mediální plánování zastřeší Carat.

PR.Konektor a TL5 dále spolupracují na vytváření obsahu speciálních microsite Řekni to po svém a Povedz to po svojom, kde budou zveřejněny výsledky československého "průzkumu lásky". Pro značku Milka jej realizovala agentura McGuffin a mimo jiné z něj vyplynulo, že muži se chtějí ženit víc, než ženy vdávat. "V kampani budeme spolupracovat také s  Evropou 2 a Leošem Marešem, který výsledky průzkumu probere ve své ranní show. Tím se otevře prostor pro komunikaci v tradičních médiích," věří Michaela Králová z PR.Konektor.

Oproti loňsku má být kampaň víc vidět i na menších sociálních sítích. Milka plánuje ve větší míře využít Instagram a nově také připraví valentýnskou story na Snapchatu. „Na 14. února připravíme pro Snapchat speciální valentýnskou story," slibuje Tomáš Votruba. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy