Outbreak, PR.Konektor
Milka
Řekni to Milkou
- Venkovní
- 7166
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Značka | Milka |
Obor | Potraviny |
Produkce | Creative Embassy |
Web | http://www.reknitomilkou.cz/ |
Milka, klíčová značka z portfolia výrobce cukrovinek Mondelez, připravila produkt určený pro milostná vyznání ke svátku svatého Valentýna - na speciální obal pralinek I Love Milka ve tvaru srdce bude možné napsat zamilovaný vzkaz své lásce. „Ve valentýnské kampani chceme tentokrát poměrně široké cílové skupině připomenout kouzlo milostných dopisů psaných vlastní rukou, což je tradice v dnešní době téměř zapomenutá,“ uvádí Dominika Bardiovská, manažerka značky Milka pro Česko a Slovensko. Tradici chce značka využít a podpořit prostřednictvím české a slovenské microsite a osobních příběhů svých ambasadorů. Přípravu a realizaci celé kampaně mají na starosti agentury Outbreak a PR.Konektor.
Outbreak stojí za kreativním konceptem, tvorbou videa, všech vizuálů a posláním kampaně. „Práci jsme zahájili novým návrhem obalu, který přináší pro tento milostný vzkaz jasně vyznačený prostor. Hlavním nositelem emocí je pak online video vytvořené ve spolupráci s produkcí Creative Embassy nazvané Vyznání od srdce. To zachycuje ženy čtoucí reálné dopisy od svých protějšků a především emoce, které v nich vzpomínky na dopisy vyvolávají,” přibližuje Alena Bílková z Outbreaku.
Outbreak nafotil fotografie pro venkovní část kampaně, která se objeví v metru a na citylightech, a stojí i za realizací microsite určené především mužům, kteří hledají inspiraci, jak si s napsáním milostného dopisu poradit.
PR.Konektor zajišťuje kompletní PR a strategické plánování, včetně zapojení ambasadorů a celebrit. „V letošní kampani chceme opět spolupracovat s Evropou 2 a Leošem Marešem, který se bude tématu věnovat ve své ranní show. Do české části kampaně se zapojila také moderátorka pořadu Pošta pro tebe Ester Janečková. Dalšími ambasadory jsou neslyšící pár manželů Wiesnerových, pro něž se psaní dopisů stalo každodenní záležitostí, či youtubeři jako Pedro a Expl0ited, díky kterým oslovíme i mladší generaci,“ plánuje Michaela Chrpová, account director PR.Konektoru.
Komentáře