Outbreak
Milka
Šéfe, zjemni!
- Televize
- 2575
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Značka | Milka |
Obor | Potraviny |
Společnost Mondelez Czech Republic spustila další kampaň velkých čokolád Milka, v níž opět pracuje s konceptem "jemnosti". Vícekanálová česko-slovenská aktivační kampaň, za jejímž konceptem a realizací stojí agentura Outbreak, vychází podle jejích tvůrců z reprezentativního výzkumu provedeného mezi zaměstnanci na vzorku více než 1000 lidí. Z něho například vyplynulo, že 68 % dotazovaných považuje svého šéfa za příliš drsného. Z průzkumu vyplynuly podle zástupců tvůrců kampaně také typologie šéfů. Na webu tak lidé mohou v testu zjistit, zda mají za šéfa "Prudivé pravítko", "Tyranosaura" nebo "Zurčící bystřinku v Podještědí" a jak si stojí na "škále drsnosti" ve srovnání s republikovým průměrem. Krom toho mohou šéfovi zaslat "zjemňovací sadu" - termohrnek a dvě velké čokolády Milka. Kampaň kombinuje outdoor, video i online.
Komentáře