upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Saatchi & Saatchi, Symblaze

Milka Softíky
Hádanky

Hádanky
Klient Mondelez Czech Republic
Mediální agentura Carat Czech Republic
Značka Milka Softíky
Obor Potraviny

Na červnovou televizní kampaň cukrovinek Milka Softíky - s podznačkami Milka Cake&Choc a Milka ChocoTwist - navázala propagace prostřednictvím interaktivní vitríny ve stanici pražského metra Anděl. Z ní si šlo po zadání správné odpovědi na soutěžní otázku na dotykovém displeji vyzvednout jedno balení, je v ní totiž umístěn zásobník a podavač. Během prvních dvou týdnů v červenci prosvětlená vitrína jen vysílala televizní spot se zvukem, od poloviny července se pak změnila právě na interaktivní automat se vzorky. Soutěžní software vznikl v agentuře Symblaze, kreativu polepu vitríny připravila agentura Saatchi&Saatchi.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy