Saatchi & Saatchi, Symblaze
Milka Softíky
Hádanky
- Venkovní
- 1393
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Carat Czech Republic |
Značka | Milka Softíky |
Obor | Potraviny |
Na červnovou televizní kampaň cukrovinek Milka Softíky - s podznačkami Milka Cake&Choc a Milka ChocoTwist - navázala propagace prostřednictvím interaktivní vitríny ve stanici pražského metra Anděl. Z ní si šlo po zadání správné odpovědi na soutěžní otázku na dotykovém displeji vyzvednout jedno balení, je v ní totiž umístěn zásobník a podavač. Během prvních dvou týdnů v červenci prosvětlená vitrína jen vysílala televizní spot se zvukem, od poloviny července se pak změnila právě na interaktivní automat se vzorky. Soutěžní software vznikl v agentuře Symblaze, kreativu polepu vitríny připravila agentura Saatchi&Saatchi.
Komentáře