Peppermint Digital, PR.Konektor
Milka
Kouzlo Vánoc každý den / Kamil Střihavka
- Televize
- 4918
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Carat Czech Republic |
Značka | Milka |
Obor | Potraviny |
Značka čokolády Milka portfolia společnosti Mondelez Czech Republic spustila kampaň Kouzlo Vánoc každý den, která představuje šest lokalizovaných animovaných spotů, doprovázených eventy v pěti městech Česka a Slovenska. Hlavním motivem spotů i eventů je adventní kalendář Milky.
Šest krátkých animovaných spotů se svým příběhem dotýká vybraných předvánočních zvyklostí. Lokalizaci textů pro Česko zajistil textař Jan Fischer, zpěv si vzal na starosti zpěvák a muzikálový protagonista Kamil Střihavka. Slovenskou verzi připravil tým slovenské zpěvačky a skladatelky Márie Čírové. "Vybrali jsme šest zvyků, které jsou pro nás před Vánoci typické. V každém videu se skrývá krátký příběh postaviček z obalu Milka Adventního kalendáře," říká brand manažerka Milky Dominika Bardiovská. Kromě spotů samotných vznikla s oběma umělci i zákulisní videa z nahrávání písniček ve studiu.
Stěžejním motivem eventů je adventní kalendář v nadživotní velikosti, u nějž si mohou návštěvníci eventu zkusit různé činnosti: nazdobit stromeček, napsat dopis Ježíškovi nebo se dát vyfotit. Eventy se konají na vánočních trzích a u obchodních center v Liberci, Plzni, Ostravě, Banské Bystrici a Trnavě od 5. do 23. prosince.
Lokalizaci spotů, spolupráci s celebritami, PR komunikaci a produkci eventů zajišťuje agentura PR.Konektor. Digitální část kampaně má na starosti Peppermint Digital, mediální prostor nakupuje agentura Carat.
Komentáře