Ogilvy & Mather
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Přijďte včas na prohlídku / Chantal Poullain
- Venkovní
- 1435
Klient | Ministerstvo zdravotnictví ČR |
---|---|
Značka | Ministerstvo zdravotnictví ČR |
Obor | Zdravotní péče, OTC |
Ministerstvo zdravotnictví ČR zahájí na začátku března celorepublikovou informační kampaň zaměřenou na podporu programů screeningu nádorů prsu, děložního hrdla a kolorekta. Kampaň je zaměřena na širokou veřejnost s cílem zajistit větší účast na preventivních vyšetřeních. Kampaň vznikla ve skupině Ogilvy, která v lednu vyhrála výběrové řízení.
Součástí informační kampaně budou televizní a rozhlasové spoty s osobními vzkazy Chantal Poullain, Ilony Svobodové a Jana Čenského, kteří mají i ve svých rodinách osobní zkušenost s výskytem rakoviny, a apely lékařů (Miroslava Skovajsová, Vladimír Dvořák, Miroslav Zavoral). Veřejnosti bude dále představen krátký vzdělávací film a s kampaní se bude možné setkat i prostřednictvím inzerce v denících a dalších periodikách, na billboardech, letáčcích, informačních bannerech na webových portálech a ve formě speciální roadshow.
„Cílem projektu je zvýšení návštěvnosti preventivních vyšetření, která dokáží odhalit nádorová onemocnění včas. Rozdíl mezi včasným a pozdním odhalením může znamenat rozdíl mezi životem a smrtí. Rád bych proto vyzval občany, aby na preventivní vyšetření přišli,“ uvedl ministr zdravotnictví Svatopluk Němeček. „Rozpočet projektu byl schválen v celkové výši cca 107 milionů korun. Na samotné adresné zvaní je vyčleněno přibližně 62 milionů. Projekt je z 85 % financován z evropských zdrojů, konkrétně z Evropského fondu pro regionální rozvoj.“
Komentáře