upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Triad Advertising, vlastní tvorba

M&M's
Každý týden film zdarma

Klient Mars Czech
Značka M&M's
Obor Potraviny

Potravinářská společnost Mars spouští ve spolupráci s O2 Videotékou čtyřtýdenní kampaň bonbonů M&M’s, v jejímž rámci nabízí každý pátek od 16. září do 13. října v této videotéce vybraný film zdarma. Filmové tituly budou k dispozici vždy po dobu jednoho týdne. Značka tak zaplatí uvedení filmů Tah pěšcem (od 16. září), Padesátka (od 23. září), Cena svobody (od 30. září) a Domácí péče (od 7. října, film bude možné shlédnout zdarma do 13. října).

V televizích se objeví také nový spot značky M&M’s, který se v O2 Videotéce přehraje jako "zábavné intro" před samotným filmem. "Kampaň má českým divákům představit bonbóny M&M’s jako čokoládovou pochoutku, kterou si mohou vychutnat kdykoli a kdekoli, třeba doma při sledování filmu. Navíc je to pro nás další krok k budování spojení značky M&M's s filmem," tvrdí brand manažerka značky M&M’s pro střední Evropu Jaroslava Kapitánová.

Na projekt upozorní ve vysílání stanice O2 TV bannery M&M‘s, jejichž úkolem je směrovat diváky O2 TV na filmy zdarma."Partnerství navíc zahrnuje i SMS rozesílku a newsletter pro uživatele O2 TV, ve kterém se naši diváci dozvědí o celém projektu," prohlašuje produktová manažerka služby O2 Videotéka Viera Kasalová. Kampaň dále podpoří komunikace na lokálních facebookových stránkách, kterou má na starosti agentura Triad Advertising, a dále doprovodné in-store aktivity, včetně paletového vystavení v prodejnách Tesco, speciálních permanentních stojanů ve tvaru hrdinů značky "Červeného" a "Žlutého", stojanového vystavení a speciálních cenových nabídek. Za PR podporu zodpovídá agentura AMI Communications.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy