Publicis Praha
MND
Plyn z první ruky
- Televize
- 4961
Klient | Moravské naftové doly |
---|---|
Značka | MND |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Armada Films |
Moravské naftové doly startují po dvou letech novou kampaň Plyn z první ruky. V kampani vystupuje přímo jejich zaměstnanec – těžař MND. "Původní televizní spot před dvěma lety zafungoval k vytvoření povědomí a základního image MND. Nyní jsme chtěli novou kampaní ještě víc vysvětlit výhody dodávek plynu a elektřiny od nás. Možnost popsat naše výhody přímo naším zaměstnancem nás napadla téměř okamžitě. Konkrétně tento náš kolega pracuje na těžbě MND jako operátor vrtné plošiny. Už nyní je ho možné vidět nejen v novém televizním spotu, ale také na webových stránkách společnosti, v tiskové i online inzerci, v cenících a v dalších promo materiálech," tvrdí vedoucí marketingu MND Jan Sýkora. Výhodnost dodávky plynu od MND podle něj spočívá v tom, že firma umí dodat plyn bez prostředníků a současně hlídat jeho cenu. Aktuální kampaň je dílem agentury Publicis Praha, spot vznikl v produkci Armada Films.
MND je členem investiční skupiny KKCG. Marketingovou strategii Plyn z první ruky pro ni vytvořila před dvěma lety agentura VCCP Prague. Firma v té době představila také nové logo a novou korporátní identitu značky MND, které pocházejí z dílny londýnské agentury Sheerman Blunt.
Komentáře