upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

VCCP

Moravské naftové doly
Plyn z první ruky

Klient Moravské naftové doly
Značka Moravské naftové doly
Obor Komerční služby veřejnosti

Těžební společnost Karla Komárka mladšího Moravské naftové doly začíná s prodejem plynu domácnostem. Proto spouští kampaň se sloganem Plyn z první ruky. Spolu se vstupem na maloobchodní trh představila také nové logo a korporátní identitu od britské agentury Sheerman Blunt. Televizní spot od agentury VCCP budou následovat další formy kampaně v jiných typech médiích. Moravské naftové doly chtějí do tří let získat 200.000 odběrných míst a stát se "jedním z největších dodavatelů zemního plynu domácnostem na českém trhu".

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy