upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Modrá pyramida
Rychlolinka / Tomáš Matonoha

Klient Modrá pyramida
Mediální agentura PHD
Značka Modrá pyramida
Obor Finanční služby
Produkce Boogie Films
Režisér Petr Němeček
Creative director Natalie Andrea Rollko

Modrá pyramida, stavební spořitelna Komerční banky, poprvé uvádí kampaň, kterou po kreativní stránce vytvořila bez externí agentury. "Poprvé ze 25 let jsme se rozhodli vytvořit si kampaň. Nestydím se říct, že to klaplo," předeslala na tiskové konferenci mluvčí instituce Hana Vaněčková. "Rozhodli jsme se v marketingu pracovat rychleji, efektivněji, redefinovat práci v týmu. Proto jsme vytvořili novou pozici kreativního lídra," přiblížil šéf marketingu Modré pyramidy Zdeněk Doboš. Modrá pyramida dosud pracovala s agenturami ve dvouletých cyklech, v rámci toho se na konci loňského roku 2017 rozloučila s agenturou Ogilvy. Kreativního lídra pak zaměstnala od února 2018, je jí Natalie Andrea Rollko, předtím kreativní ředitelka výkonnostní agentury Effectix., rovněž majitelka vlastní agentury Astronauts.

Hlavním sdělením podzimní kampaně je dostupnost úvěru, kterému Modrá pyramida říká Rychloúvěr, který lze dohodnout přes Rychlolinku pro pohodové bydlení. Cílem je zaútočit na trh malých nezajištěných úverů, jež se cenově pohybují mezi spotřebitelskými úvěry a hypotékami. Z osmi pilotních návrhů byly vybrány čtyři, které byly následně testovány v celorepublikovém průzkumu. Ten ukázal, že nejlepší hodnocení získal nápad s Rychlolinkou. Společně se dvěma spoty určenými pro televizi, v nichž účinkuje v hlavní roli Tomáš Matonoha, vzniklo také 30 vizuálů a 15 kratších spotů pro použití v online prostředí, včetně sociálních sítí. Pro rádio vznikl pětidílný obsahový formát.

„Koncept Rychlolinky jsem vymýšlela jako variaci na lékařské prostředí rychlé pomoci, což se k Rychloúvěru skvěle hodí. Do konceptu jsem zahrnula spoustu detailů, jako jsou 'modrá transfuze', 'Encyklopedie pohodového bydlení' nebo 'RTG snímky zničeného nábytku', které dodávají spotům jedinečnou atmosféru a zároveň vytvářejí prostor pro branding. K Rychlolince a Rychloúvěru jsem přizpůsobila také headline kampaně 'I vaše bydlení postavíme rychle na nohy',“ vysvětluje Rollko.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy