Second Head, Vlastní tvorba
Modré z nebe
Radost udělat radost
- Televize
- 990
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Modré z nebe |
Obor | Potraviny |
Značka čokoládových pralinek Modré z nebe změnila svůj vzhled, upravila složení a připravila i menší balení. Novinky představuje v kampani, kterou tvoří televizní reklama s mottem Vždycky je někdo, komu je radost udělat radost, dále pak videa na YouTube, samplingy a speciálně upravené stojany v obchodech a city lighty. Kampaň v televizi poběží od 18. září do 29. října. Připravil ji František Bumbálek z agentury Second Head.
"Novým designem našich bonboniér chceme zacílit na širší skupinu spotřebitelů. Oživujeme základní hodnoty značky a představujeme ji jako dobrou volbu pro každou příležitost. Nechali jsme zákazníky hlasovat o nejoblíbenější pralinku z naší bonboniéry a dle toho jsme upravili složení balení. Věříme, že si nyní z naší nabídky vybere opravdu každý," uvedla Monika Trnková, manažerka značky Modré z nebe.
Nové balení zohledňuje současné trendy grafického designu, minimalizmus, čistotu a abstrakci. Cílem nového konceptu, který vzešel z dílny designové agentury Butterflies & Hurricane, je zaujmout i mladší cílovou skupinu. Kromě redesignu obalu se změnilo i vnitřní uspořádání pralinek. Došlo k odstranění přední fólie a na vnitřní mikrovložku byly umístěny příběhy oblíbených bonbonů.
Komentáře