upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Second Head, vlastní tvorba

Modré z nebe
Radost udělat radost

Klient Nestlé
Značka Modré z nebe
Obor Potraviny

Značka čokoládových pralinek Modré z nebe změnila svůj vzhled, upravila složení a připravila i menší balení. Novinky představuje v kampani, kterou tvoří televizní reklama s mottem Vždycky je někdo, komu je radost udělat radost, dále pak videa na YouTube, samplingy a speciálně upravené stojany v obchodech a city lighty. Kampaň v televizi poběží od 18. září do 29. října. Připravil ji František Bumbálek z agentury Second Head.

"Novým designem našich bonboniér chceme zacílit na širší skupinu spotřebitelů. Oživujeme základní hodnoty značky a představujeme ji jako dobrou volbu pro každou příležitost. Nechali jsme zákazníky hlasovat o nejoblíbenější pralinku z naší bonboniéry a dle toho jsme upravili složení balení. Věříme, že si nyní z naší nabídky vybere opravdu každý," uvedla Monika Trnková, manažerka značky Modré z nebe.

Nové balení zohledňuje současné trendy grafického designu, minimalizmus, čistotu a abstrakci. Cílem nového konceptu, který vzešel z dílny designové agentury Butterflies & Hurricane, je zaujmout i mladší cílovou skupinu. Kromě redesignu obalu se změnilo i vnitřní uspořádání pralinek. Došlo k odstranění přední fólie a na vnitřní mikrovložku byly umístěny příběhy oblíbených bonbonů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy