WMC/Grey
Mol
Načerpejte dobrou náladu
- Televize
- 2490
Klient | Mol Česká republika |
---|---|
Mediální agentura | Mindshare |
Značka | Mol |
Obor | Auto moto |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Duo Mods |
Síť čerpacích stanic Mol Česká republika spustila od 1. května kampaň s konceptem Načerpejte dobrou náladu. Stěžejní částí kampaně je televizní spot, ve kterém hraje hlavní roli rodina, ale objeví se v něm i skupina mladých žen, businessmani, otec s dcerou či dělníci. Všichni si po návštěvě čerpací stanice zpívají ústřední píseň kampaně Toulavá od Sebastiana Navrátila.
"Mol vstoupil na český trh v loňském roce a realizoval akvizici několika sítí čerpacích stanic. V souvislosti s tím chceme pracovat na zvyšování povědomí o značce a na vytváření pozitivní image. Rebranding získaných čerpacích stanic probíhá velmi rychle. V tuto chvíli je u českých silnic již více než 125 čerpacích stanic v našich typicky zelených barvách. Proto je nyní vhodná příležitost značku podpořit i marketingově," tvrdí retail director Mol Česká republika Radim Špůrek.
Kampaň se objeví napříč všemi komunikačními kanály. Kromě televize tedy poběží také v rádiu, tištěných a online médiích a na out-of-home nosičích i na sociálních sítích. Pro ně jsou klíčové vizuály s rodinou, podpořené produktovými vizuály s kávou, sendvičem, věrnostním programem a nabídkou aditivovaných paliv.
Na kreativním konceptu kampaně se podílel tým společnosti Mol a agentura WMC/Grey, nákup médií měl na starosti Mindshare. Reklamní spot režírovalo duo Mods v produkci Filmservice.
Komentáře