upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC/Grey

Mol
Načerpejte dobrou náladu

Klient Mol Česká republika
Mediální agentura Mindshare
Značka Mol
Obor Auto moto
Produkce Filmservice
Režisér Duo Mods

Síť čerpacích stanic Mol Česká republika spustila od 1. května kampaň s konceptem Načerpejte dobrou náladu. Stěžejní částí kampaně je televizní spot, ve kterém hraje hlavní roli rodina, ale objeví se v něm i skupina mladých žen, businessmani, otec s dcerou či dělníci. Všichni si po návštěvě čerpací stanice zpívají ústřední píseň kampaně Toulavá od Sebastiana Navrátila

"Mol vstoupil na český trh v loňském roce a realizoval akvizici několika sítí čerpacích stanic. V souvislosti s tím chceme pracovat na zvyšování povědomí o značce a na vytváření pozitivní image. Rebranding získaných čerpacích stanic probíhá velmi rychle. V tuto chvíli je u českých silnic již více než 125 čerpacích stanic v našich typicky zelených barvách. Proto je nyní vhodná příležitost značku podpořit i marketingově," tvrdí retail director Mol Česká republika Radim Špůrek.

Kampaň se objeví napříč všemi komunikačními kanály. Kromě televize tedy poběží také v rádiu, tištěných a online médiích a na out-of-home nosičích i na sociálních sítích. Pro ně jsou klíčové vizuály s rodinou, podpořené produktovými vizuály s kávou, sendvičem, věrnostním programem a nabídkou aditivovaných paliv.

Na kreativním konceptu kampaně se podílel tým společnosti Mol a agentura WMC/Grey, nákup médií měl na starosti Mindshare. Reklamní spot režírovalo duo Mods v produkci Filmservice.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy