Outbreak
Mondelez International
Řekni to Milkou – (Ne)všední básníci
- Online
- 1976
Klient | Milka |
---|---|
Mediální agentura | Carat |
Značka | Mondelez International |
Obor | Potraviny |
Art director | Michaela Mildorfová |
Značka čokolády Milka prezentuje své produktové portfolio určené pro svátek svatého Valentýna doprovodnou kampaní s názvem Řekni to Milkou – (Ne)všední básníci. Ručně psané verše a vyznání lásky budou na sociálních sítích propagovat známé osobnosti, například hudebníci z kapely Slza či slovenský moderátor Dušan „Šorty“ Berka. Připojí se i další ambasadoři zastupující nejrůznější možná povolání - například surfařka Tereza Olivová, chemik Václav Bystrianský či učitel Matthew Burt. Kampaň poběží primárně na sociálních sítích, kromě toho v obchodech zákazníci za nákup pralinek Milka obdrží medailonek ve tvaru srdíčka.
"Spot i klíčové vizuály připravené kampaně ukazují hlavní ambasadory v každodenní realitě, slyšíme jejich vnitřní hlasy, jak přemítají nad milovanou osobou a v myšlenkách se snaží najít vhodná slova pro vyjádření svých citů. Ta pak postupně formulují do milostného dopisu. Konceptem založeným na různorodosti autorů chceme inspirovat co nejvíce dalších (ne)všedních básníků k milostnému vyznání," uvedla ke kampani art directorka projektu Michaela Mildorfová z agentury Outbreak.
Přípravu a realizaci celé kampaně mají na starosti agentury Outbreak a PR. Konektor. Outbreak stojí za kreativním konceptem, tvorbou videa, vizuálů a ideou kampaně. PR.Konektor zajišťuje PR servis a strategické plánování včetně zapojení ambasadorů a celebrit. Digitální komunikaci zastřešuje Dark Side, nákup médií Carat.
Komentáře