Kaspen/Jung von Matt
Moneta Money Bank
Dejte své živnosti nový říz
- Televize
- 1498
Klient | Moneta Money Bank |
---|---|
Značka | Moneta Money Bank |
Obor | Finanční služby |
Web | https://www.moneta.cz/zivnostnikum |
Moneta Money Bank spustila začátkem března novou komunikační kampaň na podporu neúčelové půjčky Expres Business nezajištěný. Kampaň připravila agentura Kaspen/Jung von Matt. Spoty režírované Tomášem Řehořkem odvysílá televize Prima, Atmedia, ČT, Óčko a síť multikin CineStar. Vizuály se objeví po celém Česku na velkoformátových outdoorových plochách a v tištěných a internetových médiích.
"Jako téma spotu jsme zvolili prostředí mikropivovaru, ve kterém se sládek – majitel pokouší prorazit na trhu s pivním speciálem, i když se musí poprat se zastaralým vybavením," uvedl Jan Müller, ředitel marketingové komunikace Moneta Money Bank. "Příběh nás inspiroval k tomu, že jsme oslovili jednoho z našich klientů, pivovar Raven, aby pro nás připravil limitovanou edici piv s obsahem alkoholu 5,9 %, což odpovídá výši roční úrokové sazby našeho úvěru pro živnostníky. Dostanou ho jako malou pozornost klienti, kteří si v době kampaně sjednají tento úvěr," doplnil.
Součástí kampaně je speciální projekt Minuta od Moneta Money Bank, který banka připravila ve spolupráci s rockovým rádiem Beat. Během března budou moderátoři rádia vyzývat posluchače ke sdílení příběhů o svém podnikání. Ty budou uveřejněny na webu rádia a autoři nejzajímavějších příběhů dostanou příležitost představit se v minutovém spotu, který jim banka zaplatí.
Komentáře