Labstore
Moneta Money Bank
Měníme jen jméno / Jiří Bartoška
- Televize
- 4714
Klient | Moneta Money Bank |
---|---|
Značka | Moneta Money Bank |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Adwood |
Režisér | Daniel Růžička |
Moneta Money Bank představila nový koncept své marketingové komunikace, který navazuje na její rebranding z GE, k němuž došlo začátkem května, a na vstup Monety na pražskou burzu. Hrdinou spotů zůstane kocour, k němuž se nově přidá i jeho majitel – veterinář, kterého hraje Jiří Bartoška. Ten si roli veterináře už vyzkoušel v komedii Teorie tygra režiséra Radka Bajgara, uvedené do kin v letošním roce.
V nové kampani Monety se budou kocour i jeho pán setkávat v ordinaci i mimo ni s dalšími zvířaty, která se ve spotech postupně objeví. Nový tandem banka poprvé představila v televizní a outdoorové kampani od 1. srpna. V prvním pětatřicetivteřinovém spotu doplnil ústřední dvojici křeček Marcel, kterého přivedla majitelka s podezřením na obezitu. Lékař během prohlídky zjistí, že křeček není Marcel, ale těhotná Marcela. Doktor mu tak za jeho jméno napsané na kleci dopíše "a". Hlavní myšlenkou spotu je Měníme jen jméno. Dostupné financování zůstává.
Kreativu nového konceptu připravila agentura Labstore a o režii spotu se postaral Daniel Růžička s produkcí AdWood. Natáčení probíhalo v Českém Brodě. Nová nadlinková kampaň poběží od 1. do 30. srpna ve všech stanicích skupin Nova, Prima, Česká televize a At Media. Marketingovou kampaň také podpoří na sociálních sítích i na prodejních místech Moneta Money Bank. Mimo to banka využije i bigboardy.
„S novou značkou se chceme profilovat jako česká banka zaměřená na financování domácností a firem. Víme, že Češi milují své domácí mazlíčky. Proto jsme se rozhodli toto téma využít v našich spotech,“ říká ředitelka marketingové komunikace Moneta Money Bank Miroslava Misíková.
S přípravou nové značky měla banka podle rozpracovány různé přístupy s kocourem i bez něj. S oznámením o vstupu banky na pražskou burzu se začaly množit dotazy, co bude s kocourem dál. „Vycítili jsme, že s jeho odchodem bychom zklamali velkou skupinu fanoušků, kterou si získal. Zároveň jsme chtěli naše zákazníky ujistit, že jediné, co se mění, je jméno, stabilita banky a dostupné financování zůstává. Zachovat kocoura jako reminiscenci ke značce GE Money Bank pro nás tedy dávalo smysl,“ dodává Misíková. Od koncept veterináře na maloměstě si banka slibuje možnost interakce s větší škálou cílových skupin, lidí různého věku i postavení až třeba k zemědělcům, kteří jsou pro ni důležitou klientelou.
Komentáře