Kaspen/Jung von Matt
Moneta Money Bank
Nejlepší čas je teď
- Televize
- 2668
Klient | Moneta Money Bank |
---|---|
Značka | Moneta Money Bank |
Obor | Finanční služby |
Režisér | Tomáš Řehořek |
Moneta Money Bank připravila pro rok 2018 nový styl marketingové komunikace. V reklamních sděleních bude se sloganem Nejlepší čas je teď zdůrazňovat svoji roli spolehlivého finančního partnera. Tváří banky nadále zůstává kocour. První marketingová kampaň v novém stylu startuje ve čtvrtek 1. února a představí spotřebitelský úvěr Expres půjčka s důrazem na lepší úrok.
Lidé se s kampaní setkají na Primě, v kině, na internetu včetně sociálních sítí, v pritové inzerci a také ve více než 200 pobočkách banky po celém Česku například na digitálních displejích. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Kaspen/Jung von Matt, spot režíroval Tomáš Řehořek. Dosavadní hlavní slogan zněl S námi můžete počítat s alternacemi dle cílových skupin (např. S námi mohou živnostníci počítat).
Novinkou v marketingové komunikaci Moneta Money Bank je také postupný konec tištěných reklamních materiálů ve všech pobočkách ve prospěch digitálních nosičů a komunikačních kanálů. Tento krok je spolu s probíhající celkovou modernizací poboček v souladu se strategickou ambicí banky stát se digitálním šampionem českého bankovního trhu a s jejími závazky v oblasti udržitelnosti.
Komentáře