McCann Prague, Vlastní tvorba
Moneta Money Bank
Není o čem
- Online
- 1948
Klient | Moneta Money Bank |
---|---|
Značka | Moneta Money Bank |
Obor | Finanční služby |
Režisér | Štěpán FOK Vodrážka |
Web | https://www.moneta.cz/neniocem |
Moneta Money Bank spustila 15. června reklamní kampaň na podporu nového běžného účtu Tom, který lze jako první na českém bankovním trhu zřídit přes chytrý telefon bez nutnosti návštěvy pobočky. V kampani Není o čem známý kocour Tomio bezprostřední formou představuje nový účet a strategii banky stát se digitálním šampionem na bankovním trhu. Na online kampaň včetně sociálních sítí naváže i kampaň v kinech a na vybraných stanicích skupiny Prima.
"Měli jsme v ruce cool produkt, a tak jsme pro něj chtěli udělat cool reklamu. Cílem kampaně je představit nový běžný účet Tom, který lze během několika minut otevřít přes mobil a přikrmit ho úrokem ve výši 3 %. S tímto benefitem je nový účet jasnou volbou, proto je téma celé kampaně Není o čem," uvedl Jan Müller, ředitel marketingové komunikace Moneta Money Bank.
Na kampani s Moneta Money Bank spolupracovala agentura McCann Prague. Režie se ujal režisér Štěpán Vodrážka.
Komentáře