upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Prague, vlastní tvorba

Moneta Money Bank
Není o čem

Klient Moneta Money Bank
Značka Moneta Money Bank
Obor Finanční služby
Režisér Štěpán FOK Vodrážka
Web https://www.moneta.cz/neniocem

Moneta Money Bank spustila 15. června reklamní kampaň na podporu nového běžného účtu Tom, který lze jako první na českém bankovním trhu zřídit přes chytrý telefon bez nutnosti návštěvy pobočky. V kampani Není o čem známý kocour Tomio bezprostřední formou představuje nový účet a strategii banky stát se digitálním šampionem na bankovním trhu. Na online kampaň včetně sociálních sítí naváže i kampaň v kinech a na vybraných stanicích skupiny Prima.

"Měli jsme v ruce cool produkt, a tak jsme pro něj chtěli udělat cool reklamu. Cílem kampaně je představit nový běžný účet Tom, který lze během několika minut otevřít přes mobil a přikrmit ho úrokem ve výši 3 %. S tímto benefitem je nový účet jasnou volbou, proto je téma celé kampaně Není o čem," uvedl Jan Müller, ředitel marketingové komunikace Moneta Money Bank.

Na kampani s Moneta Money Bank spolupracovala agentura McCann Prague. Režie se ujal režisér Štěpán Vodrážka.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy