Mood: Czech Republic
Mood
Rebranding
- Online
- 1210
Klient | Mood Czech Republic |
---|---|
Značka | Mood |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Art director | Mood Media Corporation |
Grafika/ilustrace | Mood Media Corporation |
Account manager | Eva Chudomelová |
Social media | Nikol Poselová |
Mood Media Corporation integrovala dceřiné firmy Muzak, DMX a Mood Media pod jedinou značku Mood a zavádí nový slogan "Mood: Se záměrem". Mood nabízí kompletní škálu řešení - hudbu, digital signage, on-line messaging, sociální sítě/mobilní aplikace, lokalizační služby, čichový marketing a návrh a výstavbu audiovizuálních systémů pro maloobchod, hotely, restaurace a firmy
"Většina spotřebitelů v Severní Americe a Evropě se s prací Mood setkala, aniž by si toho byla všimla. Mezi našimi klienty jsou i globální značky jako Gucci, W Hotels, Crate a Barrel nebo Tommy Hilfiger," podotkl Lorne Abony, generální ředitel Mood.
Rebranding Mood Media ukončuje jeden z amerických brandových a popkulturních fenoménů, značku Muzak. Ta způsobila mezi americkými spotřebiteli revoluci ve způsobu vnímání maloobchodu s pomocí hudby. Integrace značky Muzak a DMX sjednocuje nabídku firmy, která zahrnuje největší digitální hudební knihovnu na světě a mobilní, bezdrátové a lokalizační interaktivní řešení.
Komentáře