upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Publicis Praha

Moravské naftové doly
Plyn z první ruky

Klient Moravské naftové doly
Značka Moravské naftové doly
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Armada Films
Režisér Tomáš Řehořek

Moravské naftové doly (MND) spouští 6. ledna nový spot, který je součástí dlouhodobé kampaně, prezentující postupně jednotlivé benefity jejich dodávek energií. Tentokrát se zaměřuje na jednoduchostsvých smluvních dokumentů.Ve spotu si roli těžaře opět zahrál zaměstnanec MND Antonín Šimík, známý i z předchozích reklam. V roli zákazníka se tentokrát objeví babička, která stihne při podpisu smlouvy upéct moravské koláče pro svá vnoučata. "Kreativní koncept přepůlené obrazovky a hudba zůstávají stejné. Ponecháno je také symbolické podání ruky na konci spotu, které je pro MND již typické. Originalitu receptu na moravské koláče jsme kromě kuchaře ověřovali také u režiséra Tomáše Řehořka, který pochází z Kyjova," sdělil marketingový ředitel MND Jan Sýkora.

V kampani chce firma podle něj ukázat, že její nabídku dodávky energií odlišuje nejen výhodnost, ale také jednoduchost a srozumitelnost. "Plyn i elektřinu nabízíme se smlouvou a obchodními podmínkami, které se vejdou na jediný list," tvrdí Sýkora.

Spot poběží v televizích Prima, Nova a Barrandov. Součástí komunikační kampaně bude také tisková a online kampaň.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy