Brainz VR
Mount Gay
Virtuální koráb
- Event
- 741
Klient | Rémy Cointreau |
---|---|
Značka | Mount Gay |
Obor | Alkoholické nápoje |
Prémiový rum Mount Gay z portfolia globálního distributora lihovin Rémy Cointreau je mezi prvními značkami v Česku, která vyzkoušela využití virtuální reality v rámci eventu. Virtuální zážitek v podobě plavby Virtuálním korábem připravila společně s agenturou Brainz VR, která zajistila kreativní i technické řešení. Instalace měla premiéru na letošním Rumfestu v pražských Žlutých lázních.
"Pro naši rumovou značku Mount Gay jsme vybudovali reálný model lodi, která se pohupuje pomocí hydraulických mechanismů. Díky kreativnímu řešení týmu Brainz VR jsme docílili imerzivního virtuálního zážitku, kdy návštěvníci měli opravdový fyzický pocit vlnobití synchronizovaný s dobrodružnou plavbou po Karibiku," přiblížila instalaci brand manažerka Alice Vaňková.
Instalaci předcházela příprava v prostředí pražské kanceláře i na externím pracovišti u Kutné hory, kde byl koráb vážící okolo jedné a půl tuny sestaven. "Největší výzvou byla příprava 3D modelu korábu do aplikace tak, aby dokonale seděl s reálným modelem a následný přenos jeho náklonu pomoci VR Trackerů umístěných na lodi," objasnil úskalí technického řešení projektu Robin Pultera, spolumajitel agentury Brainz VR.
Komentáře