Ogilvy & Mather
Mrož
Mrož
- Televize
- 3656
Klient | Zmrzliny Prima |
---|---|
Značka | Mrož |
Obor | Potraviny |
Produkce | Filmservice |
Creative director | Tomáš Belko, Denis Dudek, Jakub Krčík |
Account manager | Ladislav Báča, Martin Petrásek, Lukáš Friedrich, Hana Herlesová |
Režisér | Tomáš Mašín |
Nová kampaň nanuků Mrož zaměřená na ženy začíná v České republice 16. května a na Slovensku o dva dny později. Image spot propagující jahodového Mrože v čokoládě (dvaceti- a třicetivteřinové spoty) doplňuje sponzorský vzkaz (deset vteřin) představující novinku Mrož tvaroh se smetanou.
"Kampaň charakterově navazuje na tu předchozí a probouzí fantazii něžného pohlaví, nicméně tentokrát nejsou přitažliví muži pouze doplňkem, ale přeměňují se v samotné nanuky. Svou provokativností kampaň vybočuje z klasického pojetí reklam na zmrzliny a tím je velmi dobře zapamatovatelná,“ prohlásil kreativní ředitel Ogilvy & Mather Tomáš Belko.
Komentáře