Vlastní tvorba
Mrož
Zmrzlina vyrobená s láskou
- Televize
- 2930
| Klient | Bidvest |
|---|---|
| Značka | Mrož |
| Obor | Potraviny |
| Produkce | Bistro Films |
| Režisér | Jasmina Blaževič |
Potravinový výrobce a velkoobchod Bidvest spustil novou kampaň na podporu značky Prima zmrzlina ze skupiny zmrzlin Mrož. Kampaň cílí zejména na maminky s dětmi. „Chtěli jsme už opustit koncept s muži, kteří roznášejí zmrzlinu. Zmíněná image kampaň totiž běžela na obrazovkách pátým rokem. To byl jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli pro změnu,“ vysvětluje manažer značky Prima zmrzliny Lukáš Dědek.
Předchozí koncept reklamy však značka podle něj úplně neopustila, ale navázala na něj. V novém reklamním spotu na zmrzliny Mrož se v hlavní roli objevily děti, které si hrají na pověstné svalovce a snaží se jim alespoň trochu přiblížit. Třicetivteřinový spot doplňuje desetivteřinový sponzoring ve stanicích skupiny Nova a v televizi Prima. Spot režírovala chorvatská režisérka Jasmina Blaževič v produkci Bistro Films. Kreativitu kampaně připravil Radek Báča.

Komentáře