upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

Nadace Leontinka
Jednorázová pomoc není řešení

Klient Nadace Leontinka
Značka Nadace Leontinka
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce SimpleFilm
Art director Tomáš Milon
Creative director Will Rust
Copywriter Petr Šprachta
Režisér Nicole Volavka
Kameraman Sebastian Milaszewski

Nadace Leontinka v prosincové televizní kampani apeluje na všechny, kteří chtěji pomoci zrakově postiženým dětem, a zdůrazňuje důležitost pravidelné podpory. Lidé nyní mohou zaslat dárcovskou DMS, která jim zajistí pomoc celoroční. Dosud bylo možné zasílat DMS pouze jednorázově. "Češi se už na charitu přispívat postupně učí, teď je třeba je motivovat k dalšímu kroku – pravidelnosti příspěvků,“ uvedl Ondřej Obluk, šéf české Ogilvy&Mather.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy