Ogilvy & Mather
Nadace Leontinka
Jednorázová pomoc není řešení
- Televize
- 1865
Klient | Nadace Leontinka |
---|---|
Značka | Nadace Leontinka |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | SimpleFilm |
Art director | Tomáš Milon |
Creative director | Will Rust |
Copywriter | Petr Šprachta |
Režisér | Nicole Volavka |
Kameraman | Sebastian Milaszewski |
Nadace Leontinka v prosincové televizní kampani apeluje na všechny, kteří chtěji pomoci zrakově postiženým dětem, a zdůrazňuje důležitost pravidelné podpory. Lidé nyní mohou zaslat dárcovskou DMS, která jim zajistí pomoc celoroční. Dosud bylo možné zasílat DMS pouze jednorázově. "Češi se už na charitu přispívat postupně učí, teď je třeba je motivovat k dalšímu kroku – pravidelnosti příspěvků,“ uvedl Ondřej Obluk, šéf české Ogilvy&Mather.
Komentáře