Vlastní tvorba
Nadace O2
SmartUp
- Online
- 783
Klient | O2 |
---|---|
Značka | Nadace O2 |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Web | http://www.o2smartup.cz/ |
Nadace O2 spouští mediální kampaň na podporu nového programu SmartUp, který má pomáhat mladým lidem ve věku od 15 do 26 let realizovat nápady na zlepšení jejich okolí, a to jak finančními prostředky, tak vzdělávacími kurzy. Systém získávání grantů je postupný a v nejvyšší úrovni mohou žadatelé dosáhnout i na částku 100.000 Kč. Mladí lidé mohou své nápady přihlásit přes web do konce června.
Kampaň se objeví na internetu a v tištěných médiích. Kreativní koncept využívající pixelovou grafiku vytvořila interní agentura O2. Jeho hlavními hrdiny jsou Hana Pokorná a Karel Telecký, jejichž projekty Nadace O2 v minulosti podpořila. Oba v loňském roce působili také jako nadační ambasadoři. Pokorná je autorkou projektu Sochy pro zdraví ve Fakultní nemocnici u svaté Anny v Brně. Teleckého projekt Ježíšek pro Erika zase prostřednictvím série benefičních koncertů podpořil léčbu tříletého Erika Pecháčka, který bojuje s dětskou mozkovou obrnou.
Komentáře