upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Nadace O2
SmartUp

SmartUp
Klient O2
Značka Nadace O2
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Web http://www.o2smartup.cz/

Nadace O2 spouští mediální kampaň na podporu nového programu SmartUp, který má pomáhat mladým lidem ve věku od 15 do 26 let realizovat nápady na zlepšení jejich okolí, a to jak finančními prostředky, tak vzdělávacími kurzy. Systém získávání grantů je postupný a v nejvyšší úrovni mohou žadatelé dosáhnout i na částku 100.000 Kč. Mladí lidé mohou své nápady přihlásit přes web do konce června.

Kampaň se objeví na internetu a v tištěných médiích. Kreativní koncept využívající pixelovou grafiku vytvořila interní agentura O2. Jeho hlavními hrdiny jsou Hana Pokorná a Karel Telecký, jejichž projekty Nadace O2 v minulosti podpořila. Oba v loňském roce působili také jako nadační ambasadoři. Pokorná je autorkou projektu Sochy pro zdraví ve Fakultní nemocnici u svaté Anny v Brně. Teleckého projekt Ježíšek pro Erika zase prostřednictvím série benefičních koncertů podpořil léčbu tříletého Erika Pecháčka, který bojuje s dětskou mozkovou obrnou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy