upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Pink Pill Production

Nadační fond Avast
Generální partner nelehkých témat

Klient Nadační fond Avast
Značka Nadační fond Avast
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Nadační font Avast, spjatý s českým výrobcem antivirového programu a dalších ochranných produktů, se letos stal generálním partnerem festivalu Jeden svět 2014. Marketingová strategie Avastu probíhá především způsobem “jedna paní povídala” a pyšní se tím, že svých prvních 200 milionů uživatelů na celém světě získala bez výdajů za reklamu. Nadační fond k sebe zviditelňování přistupuje obdobným způsobem a dává si za cíl co nejvyšší možné procento financí rozdat na vybrané neziskové projekty. Partnerská kampaň pro Jeden svět byl tedy jejím prvním opravdovým sebeprezentačním počinem. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy