upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Napka
Skoč si pro Napku

Klient Rockaway
Značka Napka
Obor Finanční služby

Aplikace pro okamžité zasílání peněz Napka, kterou na přelomu června a července spustila společnost Rockaway, staví svůj marketing na přímém setkávání s cílovou skupinou. Tu tvoří především mladí lidé ve věku od 15 do 25 let. Promotérský tým tak začal Napku propagovat zejména v rámci letních festivalů. Po festivalu Utubering šlo konkrétně o adrenalinový Desperados HighJump, který se konal první srpnový víkend v lomu u Hřiměždic. Mix závodů v cliffdivingu a koncertů kapel doplnila Napka ve spolupráci se skupinou In-Motion o parkurovou show.

Rockaway distribuovala přímo na akci část karet, vysvětlovala princip fungování Napky a také sbírala podněty pro další vylepšení. Na Desperados HighJump přivezla ve spolupráci se svým partnerem ČSOB poprvé vlastní platební terminály a umožnila tak bezkontaktní platby kartou uvnitř areálu.

„Účast na Utuberingu nebo Desperados HighJumpu je pro nás příležitost, jak ověřit funkčnost našeho konceptu. Přímá konfrontace s naší cílovou skupinou nám zajistí nejpodnětnější zpětnou vazbu, jakou můžeme získat," tvrdí Veronika Kliská, marketingová specialistka projektu.

Napka je koncipována jako mobilní aplikace, ke které je vydávaná vlastní platební karta MasterCard. Karta je spárována s telefonním číslem, na kterém je aplikace nainstalována, a nevyužívá ke svému provozu běžný bankovní účet. Peníze do Napky je možné zasílat v řádu sekund, a to buď prostřednictvím platební brány nebo převodem z jiné Napky. Karta umožňuje platit na internetu, bezkontaktně v obchodech v Česku i v zahraničí a vybírat hotovost z bankomatu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy