upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Napka
Vánoční slevy s Napkou

Klient Rockaway
Značka Napka
Obor Volný čas, rekreace, zábava, sport

Mobilní aplikace pro posílání peněz Napka s vlastní platební kartou od investiční skupiny Rockaway se spojuje s herní komunitou. Během prosince se objevuje v online pořadech Re-Fresh a Re-Fresh online a spolupracuje také s herním klubem Re-Load.

Cílem Napky je představit možnosti aplikace s předplacenou kartou pro hráče – tedy především nakupování her a doplňků online. Tyto benefity jsou představeny v rámci reklamního spotu Napky, který byl vytvořen ve spolupráci se známými lidmi této komunity. Hlas spotu propůjčil youtuber Sterakdary. Další youtuber a také hráč Jirka Král a nově i pořad Re-Fresh online zase používají Napku pomocí widgetu při streamovaných pořadech a gameplayích.

"Gameři jsou pro nás velmi zajímavou cílovou skupinou. Napka totiž dokáže vyřešit hned několik problémů, se kterými se při provozování svého koníčku nebo profese potýkají,“ tvrdí Veronika Kliská, marketingová manažerka Napky. “Řada gamerů řeší problém, jak platit za hry, skiny nebo rozšíření, když nemají vlastní účet a k němu vydanou platební kartu. Napku je přitom možné pořídit si online bez jediného podpisu už od 15 let. Zároveň přinášíme řešení pro P2P platby v reálném čase bez poplatku.“ 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy