upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Národní galerie
Probudí ve vás zájem o umění

Klient Národní galerie
Značka Národní galerie
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Režisér Pavel Abrahám

Hrdina série satirických filmů o rodině Homolkových z přelomu 60. a 70. let  v legendárním podání Josefa Šebánka vystupuje v aktuálním spotu propagujícím Národní galerii v Praze. Tvůrci kampaně totiž použili scénu z filmu Homolka a Tobolka, v němž Šebánek diskutuje s Jiřím Hrzánem v roli nastupujícího kulturního referenta, a Hrzána nahradili jeho dcerou Barborou Hrzánovou. Ta stejně jako její otec ve zmíněném filmu přitlouká na zeď obrazy, ale v jejím případě jde o díla Josefa Čapka Umyvadlo (1913) a Černošský král (1920), pocházející ze Sbírky moderního a současného umění Národní galerie. Když si Šebánek stěžuje, že při tlučení kladivem nemůže spát, dozví se, že by zaspal krásnou výstavu.

"Video mohlo vzniknout díky nesmírně pečlivé práci s původním filmovým materiálem, kdy bylo nutné okénko po okénku ručně vyřezávat. V některých záběrech jsme použili dabléra – troufáme si ale tvrdit, že výsledek je naprosto přesvědčivý,“ tvrdí režisér spotu Pavel Abrahám.

Nové video, které bylo realizováno díky partnerství s Komerční bankou, má lidem otevřít cestu do galerie a ukázat, že umění není věc, již je nutno vnímat za každou cenu vážně. Dokladem toho je podle tvůrců i vlastní tvorba zmíněného Josefa Čapka, který se kromě malby hodně věnoval také karikatuře.

Reklama poběží ve dvou verzích. Dvacetivteřinový spot bude během podzimu nasazen ve vysílání České televize, verze v délce 35 vteřin slouží ke komunikaci v online prostředí. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy